Известие

Collapse
No announcement yet.

Спирачки от 155 на 145?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Спирачки от 155 на 145?

    Здравейте колеги, понеже лека полека ми наближава времето за смяна на дискове на колата( 145 1.4 TS)та ми попадна един много запазен комплект от 155ца с голям мотор(2.5v6) . Самите дискове от 155 са по-големи, така че ми е ясно че ще трябва да се сменят и апаратите но това не е проблем. Централният отвор е един и същ-59мм, което е добре защото няма нужда от друга главина. Диаметърът е доста различен-за 145цата предните дискове са 257.5, а на 155цата 284мм- затова и апаратите ще трябва да са от 155 явно, но пък размерът е 27.5мм повече, а знаем какво е казал Мечо Пух . Въпросите ми са:
    1). Еднакво ли е захващането на апаратите при 145 и 155?
    2)Ще се побере ли апаратът с диска на шенкела( тъй като тоталната дебелина на диска за 145 е 40.5мм, а за 155-43.5мм)
    Мисля че са това проблемите дето могат да възникнат при тази трансплантация колеги, ако се сещате за нещо допълнително пишете Благодарско предварително за отговорите !

  • #2
    Трябва да вземеш от 155-цата:
    дискове ,апарати ,шенкели и евентуално макферсоните.
    И ако си на 14-джанта минаваш на размер 15.
    Това е.
    ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


    Renault Megane II Grand Tour-2004г

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от MUROMAN Покажи съобщение
      Трябва да вземеш от 155-цата:
      дискове ,апарати ,шенкели и евентуално макферсоните.
      И ако си на 14-джанта минаваш на размер 15.
      Това е.
      Мерси за отговора първо колега . Добре това ясно, а после може ли да сложа на 155цата старите апарати, дискове, шенкели и макферсони(ако се наложи) от 145цата?

      П.С Иначе и 2те коли са с 15" джанти в момента така че поне това няма нужда да се пипа
      Last edited by Marco Polo; d.m.y г., 16:58.

      Comment


      • #4
        Принципно да. Не съм сигурен дали не бяха различни и кормилните накрайници - ако смениш шенкелите, в този случай ще трябва да смениш и накрайници. 155-ца с 284мм диск би трябвало да е 2,0 16V, те са с "къса" рейка като 146 ti. Твойта е дълга, демек с повече обороти на волана и си една идея по-маневрен.

        Хвърли едно око и на тази тема:
        http://clubalfaromeo.com/forum/showt...F1%EA%EE%E2%E5
        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Marco Polo Покажи съобщение
          Мерси за отговора първо колега . Добре това ясно, а после може ли да сложа на 155цата старите апарати, дискове, шенкели и макферсони(ако се наложи) от 145цата?

          П.С Иначе и 2те коли са с 15" джанти в момента така че поне това няма нужда да се пипа
          мисля ,че да ,но с преправки.
          ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


          Renault Megane II Grand Tour-2004г

          Comment


          • #6
            Благодаря на колегата по-горе за темата Разкри някои неясноти, също и отвори нови но постепенно надявам се ще стигна до истината с ваша помощ Друга дилема, пред която съм изправен, е какви спирачни маркучи ми трябват(мисля и тях да сменя че моите са запушени) - защото за 145 ги дават 440мм, а за 155 435мм??

            Comment


            • #7
              5 мм разлика мислиш ли, че има значение
              _______
              146 JTD - ex
              Renault Megane II 1.5 dci - ex

              Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

              Comment

              Working...
              X